perjantai 26. kesäkuuta 2026

Koodia seinällä

Jotkut näkevät jonkinlaista koodia seinällä kun ovat käyttäneet erinäisi sieniä tai vastaavia. Itsellä on vastaavanlainen kokemus, tosin ilman sieniä tai muita aineita. Heräsin yöllä ja näin seinillä arviolta puolen minuutin aikana jonkinlaista koodia. Olisiko siinä ollut integraaleja ja sin,cos funktioita, taisi olla myös derivaattoja. Ne olivat punaisella kuten alla mutta ilman laseria. Olin siis hereillä kun näin nämä yhtälöt. Tilanne on vastaavanlainen kuin alemmalla videolla mutta ilman huumeita. En käytä mitään huumeita, en edes tupakkaa tai alkoholia.

Näin nämä tietynlaisen unen jälkeen (en nyt kerro siitä) mutta olin siis koodin nähdessäni hereillä. 

 

 

 

keskiviikko 8. huhtikuuta 2026

Nick Pope kuollut


Nicholas Pope
(19. syyskuuta 19656. huhtikuuta 2026[1]) oli Britannian puolustusministeriön virkamies. Hän vastasi vuodesta 1991 vuoteen 1994 Britannian puolustusvoimien suorittamista ufotutkimuksista, mistä työstä hänet parhaiten tunnettiin.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Nick_Pope 

Tunnettu UFO tutkija Nick Pope on kuollut. Pope esiintyi useissa Suomessakin nähdyissä televisio-ohjelmissa missä tuotiin esiin UFO:ja.  

https://kevinrandle.blogspot.com/2026/04/nick-pope-is-gone.html 

sunnuntai 5. huhtikuuta 2026

Koska UFO:ista saadaan lopullinen varmuus

Monet asiat viittaavat siihen, ettö UFO:ja on olemassa mutta lopullinen varmistus vielä puuttuu. Olisi hyvä jos UFO:t laskeutuisivat vaikka keskelle Helsinkiä Tuomiokirkon viereen ja siellä ihmiset saisivat nähdä UFO:n omin silmin.

Ilman riittävää todistusaineistoa UFO:t jäävät puheen tasolle. UFO:ja ovat monet nähneet mutta lopullinen varmistus olisi silti hyvä saada. 

https://areena.yle.fi/1-62511221 

Nykyään valokuvia on niin helppo väärentää, että pelkkä kuva ei enää riitä todisteeksi. Yhdysvalloissa Kongressissa keskustellaan UFO:ista jatkuvasti. Ainakin sen tiedon perusteella UFO:t näyttävät olevan tosia. Miksei Suomessa Eduskunnassa keskustella avoimesti UFO:ista kun kerran Amerikassakin keskustellaan? Suomi muutenkin kopioi Amerikkaa niin miksei tässäkin asiassa voida keskustella vapaasti. Suomessakin on monella omia UFO kokemuksia. Itselläkin on, mutta ne on sen verran outoja etten niistä viitsi kirjoittaa ainakaan nyt. Omat kokemukset poikkeavat aika paljon niistä mitä olen lukenut Internetistä. Vahvistaako se niiden kokemusten todellisuuden vai ei jää epäselväksi. Tietty skeptisyys lienee paikallaan arvioitaessa UFO ilmiötä kokonaisuutena. Väärää tietoa ja huijareitakin on olemassa, mutta monella kuitenkin omia kokemuksia.

 

lauantai 4. huhtikuuta 2026

Miksei Suomessa puhuta UFO:ista valtamediassa?

Suomi hiljenee UFO:sta. Samaan aikaan Yhdysvalloissa UFO:sta puhutaan avoimesti. Kongressilla on jatkuvasti kuulemisia UFO:sta. Mitä tekee Suomi? Ei mitään. Vaietaan.